Podologia

Masz problem z wrastającym paznokciem? Dokuczają Ci odciski lub pękające pięty? Cierpisz na cukrzycę i potrzebujesz naprawdę profesjonalnej, medycznej pielęgnacji stóp?

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia zespołu podologów. Tylko profesjonalne zabiegi wykonywane przy wykorzystaniu najwyższej jakości sprzętu uwolnią Cię od dokuczliwych problemów i zapełnią maksimum bezpieczeństwa!

W naszej ofercie znajdziesz następujące zabiegi:

• podstawowy zabieg podologiczny,
  • leczenie wrastających paznokci,
  • usuwanie odcisków,
  • zabieg usuwania zrogowaceń i modzeli,
  • zabieg na pękające pięty,
  • terapia rozpadlin i pęknięć skóry.
  • leczenie grzybicy paznokci
  • leczenie onycholizy

Podstawowy zabieg podologiczny

Podstawowy zabieg podologiczny przeprowadzany jest przy pomocy sterylnych i jednorazowych narzędzi. Zabieg polega na skróceniu paznokci, usunięciu zrogowaciałego naskórka frezarką oraz nałożeniu indywidualnie dobranych preparatów pielęgnacyjnych. Podstawowy zabieg podologiczny poprzedzony jest szczegółowym wywiadem i diagnostyką, a na zakończenie pacjent otrzymuje szczegółowe zalecenia dotyczące pielęgnacji domowej i profilaktyki, która pozwoli uniknąć nawrotu problemów podologicznych.

Leczenie wrastających paznokci

To bezbolesny zabieg dla ukojenia bólu przy stopie. Proponujemy nowoczesne metody usuwania problemu wrastających paznokci. Zabieg polega na ustawieniu paznokcia we właściwej pozycji, a następnie używana jest masa akrylowa, która zawiera substancje przeciwbakteryjne i antygrzybicze. Dzięki temu zabiegowi płytka paznokcia nabiera zdrowego i naturalnego wyglądu.

Usuwanie odcisków

Odciski powstają w wyniku regularnego tarcia, np. butów o określony punkt na stopie. Drażniona skóra broni się przed urazem narastając i tworząc twardą, zrogowaciałą masę, która boleśnie uwiera otaczającą, zdrową skórę. Zabieg usunięcia odcisków polega na ich precyzyjnym wycięciu przy pomocy sterylnego skalpela, który w dłoniach profesjonalisty jest zupełnie bezpiecznym narzędziem. Użycie skalpela umożliwia pozbycie się całego odcisku, co jest praktycznie niemożliwe do osiągnięcia przy zastosowaniu domowych metod. Podobnie jak w przypadku korekcji wrastających paznokci, ulga jest odczuwalna natychmiast po zabiegu.

Zabieg usuwania zrogowaceń i modzeli

Zabieg usuwania zrogowaceń i modzeli dedykujemy osobom, które mają problem z rozległymi nawarstwieniami zrogowaciałego naskórka powstałymi w wyniku noszenia nieprawidłowo dobranego obuwia, wad postawy lub błędnego przeprowadzania domowych zabiegów pielęgnacyjnych. W przypadku, gdy modzele są wynikiem deformacji w układzie kostnym, oprócz zabiegu ich usunięcia oferujemy pacjentom specjalne, indywidualnie dobrane opatrunki, które odciążają i amortyzują stopę ograniczając ryzyko nawrotu problemu.

Zabieg na pękające pięty

Zabieg na pękające pięty to idealne rozwiązanie dla osób, które mają duży problem z suchością i narastaniem zrogowaciałego naskórka, szczególnie w okolicy pięt. Skóra jest szorstka, twarda i stopniowo zwiększa się jej grubość. W wielu przypadkach dochodzi do powstania nieestetycznych pęknięć, które nie leczone stanowią źródło znacznego dyskomfortu, a nawet bólu. Zabieg na pękające pięty pozwala skutecznie usunąć nadmiar martwego naskórka, spłycić szczeliny i zabezpieczyć ich brzegi. Całość uzupełnia zastosowanie specjalistycznych preparatów i opatrunków okluzyjnych. Efekty są widoczne od razu – skóra jest wyraźnie wygładzona, zmiękczona, a dolegliwości bólowe zmniejszają się. W niektórych przypadkach może okazać się konieczne powtórzenie zabiegu.

Terapia rozpadlin i pęknięć skóry

Rozpadliny i głębokie pęknięcia skóry to nie tylko problem estetyczny, ale przede wszystkim źródło poważnych dolegliwości bólowych uniemożliwiających normalne funkcjonowanie. Jeśli rozpadlina zostanie zakażona bakterią lub grzybem powstaje dodatkowe, poważne ryzyko dla zdrowia. Przebieg zabiegu na rozpadliny i głębokie pęknięcia skóry jest podobny do zabiegu na pękające pięty. Warto zaznaczyć, że samodzielna walka z tymi problemami bardzo często zamiast eliminować, wręcz nasila problem. Nie eksperymentuj – udaj się do doświadczonego podologa, który raz na zawsze uwolni Cię od problemu!

Terapia grzybicy paznokci

Grzybica paznokci jest bardzo wstydliwym problemem. Szacuje się, że co piąta osoba w Polsce boryka się z tym problemem lub będzie go mieć w przyszłości. Grzybica paznokci należy do najczęstszych schorzeń dermatologicznych – bardzo łatwo zarazić się nią na basenie, siłowni czy w hotelu. Laserowe naświetlanie płytki paznokci objętej grzybicą doprowadza do zniszczenia grzybów i usunięcia objawów choroby. Zabieg wykonuje się w serii 4-6 zabiegów.

Leczenie onycholizy

Onycholiza jest schorzeniem paznokci, które polega na odklejaniu się paznokcia od łożyska. Pod spodem paznokcia zbiera się powietrze, zanieczyszczenia. Paznokieć wskutek braku kontaktu z łożyskiem zabarwia się na biało. Przyczyn powstawania onycholizy jest wiele, w tym często u kobiet pojawia się na skutek noszenia ciasnych i niewygodnych butów lub butów na obcasie. W tym celu wykonuje się zabieg laserowy, powtarzany najczęściej w serii 4-6 zabiegów.